Sida 1 av 1

S80 D5 07 oljebyteautomatlåda

Postat: sön 28 jun 2026, 18:01
av Wilmer06
Tjenare hade tänkt byta olja/ ”spola” växellådan på min bil och undrar om man kan få lite tips angående vad för olja, hur mycket man ska använda, om det finns något filter eller så som bör bytas osv