Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av S65D
#1543612
Idag fick jag se en S80 2,5T MY09 med lite speciella tillval. Blir inte riktigt klok på vilken utrustningsnivå det är.

Bilen har ljus interiör, chromelister längst ner på dörrarna (likt Inscription på SPA-bilarna) och utrustning som ventilerade säten, FOUR-C och integrerade skärmar för baksätesraden: vilket enligt mig säger Summum. Samtidigt har den R-Design-ratt och silvriga backspegelkåpor: vilket säger R-Design.

Hur ligger det till egentligen?
#1543617
S65D skrev: ons 07 jun 2023, 22:32 Idag fick jag se en S80 2,5T MY09 med lite speciella tillval. Blir inte riktigt klok på vilken utrustningsnivå det är.

Bilen har ljus interiör, chromelister längst ner på dörrarna (likt Inscription på SPA-bilarna) och utrustning som ventilerade säten, FOUR-C och integrerade skärmar för baksätesraden: vilket enligt mig säger Summum. Samtidigt har den R-Design-ratt och silvriga backspegelkåpor: vilket säger R-Design.

Hur ligger det till egentligen?
Låster som en Summum med inscription(kolla nackstödet ifall det står "inscription samt om steglisten också står" ventilerade är redan ett faktor men sen har förra-ägaren/förr-förra, gjort modifiering(typ bytt ratt/spegelkåpor, simpla jobb) .. kolla även på car.info > skriv in reg. och står det "summum, inscription" i utrustningsnivå så är det den.

oki men den slangen har jag inte sett på min[…]

Bilens utrustning från Vin nr

Du kan kolla utrustningen igenom att trycka in reg[…]

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]