Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1486686
johnnype skrev: sön 23 jan 2022, 21:07 Videobevis till trots och om man verkligen ens fångar ett ansikte i vettig upplösning så tror inte jag att dessa yrkes utövare bryr sig en sekund om kameran.
Min kompis filmade inbrottet hos honom i HD med två åtelkameror .
Man såg till och med fräknar och tatueringar på den lille pundaren .
Eftersom regnumret på hans bil syntes tydligt och bilen stod på honom var det inte svårt att hitta igen både tjuven och bilen .

Vi ringde polisen som inte ville komma utan sade att vi skulle köra in till Umeå och göra en anmälan vilket vi gjorde och bifogade en USB med filmen.
Dagen efter kom beskedet med posten :
"Ärendet nedlagt. Brist på spaningsuppslag"
#1486737
sicnarf skrev: tis 01 feb 2022, 11:34 Men Polisen vet ju vart han bor! Jag skulle åkt till polisen personligen men ni kanske har lång väg att åka. Så löser vi inte brott i Sverige! Skit alltså!
Umeåpolisen är duktiga på att bötfälla undomar som poppar musik i sina böttsänkta gen 1:or och jaga bort epor som samlas utanför Swedol/Snabbgross på lördagkvällarna men allt jobbigare än så verkar vara ohyggligt besvärligt för många av dem .
Bakfjädrar.

Kolla Skandix i Tyskland också, sök p&a[…]

Börja med att plocka loss tryckgivaren nä[…]

Ser ut att komma från det lilla hålet […]

Din LMM (MAF) är bytt och den är fel ti[…]