Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av PalleH
#1388408
När jag loggar in på mina appar så kommer jag direkt in i en app som heter Tunein,jag har inte möjlighet att välja någon annan app heller.

Hur kommer detta sig?

Har volvo helt lagt ner utvecklingen för appar till oss som har en 5 år gammal bil?

Lika väl som det att få leverans direkt till bilen lades ju också ner.
Användarvisningsbild
av Derank
#1388460
enda som funkar idag är tunein och sveriges radio, nä, volvo utvecklar inga appar till gamla sensus, och det är nog bara en tidsfråga innan tunein slutar fungera ochså.
Användarvisningsbild
av PalleH
#1388498
Ja det är verkligen synd de inte kunde haft några intressanta appar åtminstone.

Men de nya har kanske inte så mycket att komma med heller?!
Användarvisningsbild
av LeifA
#1421388
Hur går det för dig och din radio? I min har Sveriges radio P3 och P4 slutat fungera men andra går som vanligt.
Användarvisningsbild
av PalleH
#1421775
LeifA skrev: lör 02 jan 2021, 20:22 Hur går det för dig och din radio? I min har Sveriges radio P3 och P4 slutat fungera men andra går som vanligt.
Hej! Har de slutat fungera i radion eller i någon app? Jag har inte kollat hur mina appar är nu men ska se nu när jag uppdaterar kartor.
Användarvisningsbild
av LeifA
#1421859
PalleH skrev:
LeifA skrev: lör 02 jan 2021, 20:22 Hur går det för dig och din radio? I min har Sveriges radio P3 och P4 slutat fungera men andra går som vanligt.
Hej! Har de slutat fungera i radion eller i någon app? Jag har inte kollat hur mina appar är nu men ska se nu när jag uppdaterar kartor.
Det är i appen Tunein som de slutat fungera.
Användarvisningsbild
av PalleH
#1422379
Ja det är tråkigt att de inte uppdaterar dessa funktioner alls i bilarna.

Å andra sidan har de nya bilarna inte jätte mycket häller att erbjuda.

Aldrig gjort det men, om det går att öp[…]

Det är inte reglervententilen på AC som[…]

Leasing bildäck

Jag och min sambo har leasat bil och lämnad[…]

Vi som beställt nya XC60

Man kan ju ladda batterierna när man kö[…]