Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av PalleH
#1435889
Vet någon om det finns möjlighet att lägga in appar själv eller om det görs några appar från tredje part.
Användarvisningsbild
av LeifA
#1436019
Nu hörs det en röst som säger "This station is not allowed in this country" när jag försöker lyssna på TuneIn oavsett radiokanal och mina favoriter är borta. Appen Sveriges Radio har fungerat ett tag men nu går inte den heller.
Användarvisningsbild
av Derank
#1436175
Tunein började funka för mig igen i helgen, 7 av 10 kanaler, var in idag och uppdaterade mjukvaran till VOC och då skulle de kolla på sensus och varför apparna strulade imellanåt, men de kunde inte komma fram till något, jag har fått sensus updaterat för några mån sedan och ingen skilnad. Deras ursäkt var mer el mindre att Volvo håller på att aveckla dessa appar i sensus bla bla bla

Får se hur VOC beter sig framöver med ny SW, förmodligen ingen skillnad men anligt meken skull den nya SWn bla föhindra dessa meddelande med att larmet på bilen gått, återstrå att se....
Användarvisningsbild
av Derank
#1444857
nä, såg det idag, no apps, det är noig bara att inse att Sensus tid är förbi, tippar på att allt krut kommer att läggas på google integreringen framöver, den borde åtminstonde fungera de närmaste 3-4åren, sedan blir ju den hårdvaran ochså för gammal.
av Henkan
#1444863
Det är ju såna där störande problem som kommer att göra att bilar blir omoderna i förtid framöver. Jag röstar för att det ska finnas ett vanligt hål för en dubbel-DIN så kan man byta när den blir omodern.
Användarvisningsbild
av Derank
#1444873
Ja, det ska vara som tex carplay, man speglar mobilen, tycker det är klockrent, allt bara funkar.
Bakfjädrar.

På Volvo såg mekanikern när han t[…]

Hur byta drl v60cc

Min högra jättebilliga drl slocknade och[…]

Jag har samma ljud bakifrån på min v60[…]

På min bil (som jag tidigare skrev om i det […]