Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1352994
Infällbara sidospeglar, vad bra? Jag vill koppla ur funktionen. När jag låst upp satt mig i och skall åka så är V spegel fortfarande infälld. Vintertid förstås. Men hur kopplar jag ur funktionen, jag vill att de alltid är utfällda?
MVH
Alp
#1353005
I menyn stänger du av funktionen.
När ja byter till vinterdäck avaktiverar jag infällningen. När byte till sommardäck sker aktiverar jag infällningen. Många har funktionen på året om men för mig funkar det inte.
#1353155
Vänster spegel står du ju alltid vid när du kommer till bilen. Bara att peta lite på den, så går den ut själv sen. Blir fler steg att gå till passagerarsidan. Alternativt sträcka sig genom bilen och ta den inifrån.
#1356641
aeer skrev: ons 01 jan 2020, 23:28 Man kan inte smörja på något sätt mina fryser också fast på vintern
Spraya 5-56?


Skickat från min iPad med Tapatalk
5-56 fungerar bara för stunden och dunstar bort snabbt, Använd biltemas Lithiumfett som är långtidsverkande och saltvattenbeständigt och använd inte avfetttning på bilen för det tvättar bort allt som smörjer.

Ingen såg det komma när hela huset &[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]

Nya E-klass AllTerrain kanske?