Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

av William85
#1343336
Derank skrev: sön 20 okt 2019, 23:55 Då var det dags igen, 6366 mil och beläggen bak ser ut att hålla max 6mån till, fram hur mycket som helst kvar fortfarande. får bli ett byte då vinterdäcken åker av. Tänkte prova något annat fabrikat bara för att, men vilekn djungel det var på dessa tyska sidor, trehundrasjuttioelva fabrikat att välja på, någon som beställt till en xc60 2016 och vet något som garanterat passar +

, för det verkar vara bra ihopblandat på tex bildelar24, inet ens måtten är ju desamma på de som påstås passa min bil, och de blandar tom ihop dubbelkolvsok och enkel.
Hitta åt Volvos artikelnummer och sök på det, brukar vara enklast att leta så i djungeln av denna typ av artiklar som passar många bilar. :-)
Användarvisningsbild
av Perra83
#1343485
Derank skrev: mån 21 okt 2019, 20:09
Perra83 skrev: mån 21 okt 2019, 02:10 Jag antar att du har ventilerade skivor bak och inte solida?
ATE Ceramic är det flera av oss som bytt till. Dom fungerar fint och fälgarna blir inte sotsvarta.

https://www.bildelaronline24.se/ate/7886354

Är det dessa du menar?
Jäss, dom menar jag, bra pris där! Jag har inte dom monterade just nu men dom ligger i garaget med exakt samma artikelnummer.

oki men den slangen har jag inte sett på min[…]

Bilens utrustning från Vin nr

Du kan kolla utrustningen igenom att trycka in reg[…]

Städat i min V70 D3 my-11. Köpte en V90[…]

Hjälp

Behöver byta denna.hur får man loss den[…]