Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1260403
Denna är det. Volvo ville ha 3500kr för att byta den. 2220kr för själva delen. Man får tydligen byta hela panelen till mittkonsollen. Tror jag kommer ha otroligt svårt att få igenom det hemma. Är bara ett par skavmärken så sambon lär idiotförklara mig :) Men glaset framför hatighetsmätaren kostade bara 1000kr att byta så lämnar nog in den för det. 650kr för delen
Bilagor
i.jpg
i.jpg (57.97 KiB) Visad 534 gånger
#1260565
StefanN skrev: tor 19 jul 2018, 11:46 Den sitter bara med lite skruv men det kan ju va frågan om det är värt pengarna om det är små repor bara. Köpa begagnad från Bildelsbasen kan ju va en chansning då det inte alltid skrivs ut defekter.
Kunde inte låta bli att gå in och kolla på bildelsbasen och där ligger mittkonsollen på ca 1000kr. Förstår dock inte klassningarna och beskrivningarna riktigt. Det finns A klassade mittkonsoller med YTA utan anmärkning som har märken och repor som tom syns på bilderna medans andra ser ok ut på bild iaf. Mailade och frågade angående en och då fick jag svaret att den hade högsta kvalitetsklassningen.
Byta Mätarhus v70 2005

Hej alla. Jag har en fråga som jag undrar […]

Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Härligt snabbt agerat!