av Rådlös - sön 15 jul 2018, 18:22
- sön 15 jul 2018, 18:22
#1259778
"Nu pratar vi om 1,6l motorn, och den såldes i Volvo 2år i ett väldigt litet antal, inga 250k bilar. den såldes i ett vääääldigt litet antal och felprocenten på den motorn är enormt hög."
Derank: Det finns säkert bäring i det du säger. Jag har ingen erfarenhet av någon T4F. Möjligen som passagerare i någon taxi någon gång? Men min egen 2.0F -08 litar jag på fullständigt. (Och jag kör alltid på E85)
Jag skall inte kritisera några andra bilmodeller eller bränslesystem. Men jag lutar mig bara mot antalet inlägg och frågor här på forumet och ser ganska snart hur driftsäkra vissa bilar är, eller inte.
Egentligen är det väl fel metod också för här skriver ju bara en liten bråkdel av Sveriges ca 4 miljoner bilägare. Och många har skrivit ganska många gånger också. Så någon hållbar statistik blir det säkert inte.
Derank: Det finns säkert bäring i det du säger. Jag har ingen erfarenhet av någon T4F. Möjligen som passagerare i någon taxi någon gång? Men min egen 2.0F -08 litar jag på fullständigt. (Och jag kör alltid på E85)
Jag skall inte kritisera några andra bilmodeller eller bränslesystem. Men jag lutar mig bara mot antalet inlägg och frågor här på forumet och ser ganska snart hur driftsäkra vissa bilar är, eller inte.
Egentligen är det väl fel metod också för här skriver ju bara en liten bråkdel av Sveriges ca 4 miljoner bilägare. Och många har skrivit ganska många gånger också. Så någon hållbar statistik blir det säkert inte.