Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1250612
Jag behöver ett nytt handtag (det inre) till bakluckan.

Enligt Bilia ska det vara artikelnr 39865458

På Bildelsbasen har jag hittat ett 39856807

Tog en bild på mitt handtag och jämförde med det på Bildelsbasen men tycker inte att dom ser exakt likadana ut. Det KAN vara pga förvrängningen orsakad av optiken i min mobil (de är ju ganska vidvinkliga och bilden är tagen på nära håll).

Är det någon som vet ifall det skett några förändringar av delen i fråga mellan 2014 (min är MY2015) och 2016 som delen på Bildelsbasen kommer ifrån?
#1250613
Om man tittar på sidan i länken nedan så verkar delen som slutar på 458 (nummer 9 på sidan i länken) vara hela panelen på luckans insida och 807 (nummer 11) vara just handtaget...

https://www.volvopartswebstore.com/show ... odelYear=0
#1250615
@fjohan82,

Tack! Visste inte ens att den där sidan existerade. Du verkar ha rätt. Beställde så får vi se om det passar, det var inte så dyrt även om Postnords frakt var 3ggr dyrare än själva handtaget...

Bilia sålde inte handtaget löst utan man var tvungen att köpa inredningen till bakluckan för 1500:- så det var nog därför dom gav mig det artikelnumret.

Fattar inte riktigt detta. Alla av nya generatio[…]

Efter en del fundering fick det bli Goodyear Effic[…]

Klokt. Ja rensade med ett ut ett mindre växt[…]

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]