- sön 08 jul 2018, 09:24
#1258531
Är nog mer för ett diskretare ljus framför an "disco spak" bara det syns i hyggligt solljus för själva indikeringen.
Kollat en del videor om bytet och verkar ju galet smärtfritt. KUL!
Så ska bara få bilen. Först så blir det till att beställa. (eller beställer nog innan)
Andra tips att lyfta skönheten?
Försökt dra igenom denna tråd men ser inte någon prata om några direkta eller kända fel.
Finns det inga/har jag köpt "unbreakable"?
Annars nån som har koll på kända fel tråd?
Har en polare som har verkstad i söderförort till Stockholm, han har datorstrul så kommer byta tjänster.
Vore skitbra att ha koll på om typ känsliga styrelser, tillkomna stag och annat som man kan byta/uppgradera för en säkrare framtid eller är detta en "dont fix it IF its not boken" bil?
BMW är rena rama domino bilarna.
Får man punka eller har kass lufttryck en kort stund, ge dig fan på att någon givare går, sen mår synkroniseringen dåligt, då blir det strul i drivningen och det bränner hål i grenrör!? Så att ena turbon läcker, de måste lyfta motorn och efter det går styrväxeln eftersom det inte är tysk precision i hur motorn satts tillbaka av verkstan osv osv.. Nej, jag är inte bitter.