- ons 20 mar 2019, 23:39
#1306281
Gillar du V60:s vägegenskaper vid inspirerande körning, SAMT XC:s sävliga och sköna gung på grusvägar med potthål, ska du sätta upp ett av tillvalen i din kravspec när du spanar och det är det aktiva chassit "Four-C". I läge "Comfort" sväljer bilen ojämnheter fint men i "Advanced" känns den säkrare på slingriga, snabba vägavsnitt, Autobahn etc även att det aldrig blir en bil för banracing. Parkeringsbrännaren med tidur och Four-C och norrlandskörd utan salt va mina krav och jag hittade den till sist. En D4 har bara en fördel som jag ser det och det är om man hänger på husvagn på kroken ofta för då skiljer det enormt i bränslekost. Till vardags skiljer det inte anmärkningsvärt sett till hur mycket trevligare maskin T6:an är.
Haft Amazon, Duett, 140, 164, 240, 360, 760, 945, XC90, en period med BMW tjänstebilar men tillbaks till Volvo nu.. XC70 T6-13 Polestar , Inscription, Hi-Tech pkt, Herrgårdsvagns pkt, Four-C chassi