Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av CaptainObvious
#1292248
Frågar igen nu när tråden blivit några år gammal. Jag är i behov av detta fäste till V50, nr 31263126. Någon som har den monterad men som inte behöver längre och kan tänka sig att sälja? Fixar gladeligen frakt mm till Stockholm för den som kan tänka sig demontera. Så länge den är hel är jag nöjd. PMa om du har mer info!
Bild
Bild
partacus.de verkar ha bytt till oldstockspares.com och av vad jag kan se i omdömen verkar det oseriöst med mycket polisanmälningar.
Användarvisningsbild
av Maqqann
#1411497
Långskott då alla verkar vilja ha men ingen svarat att de har. Kanske skickas PM?

Jag ställer mig i kön till de som gärna köper ett isofixfäste till V70.

Tapatalking with OnePlus 6T

av Valvobil
#1556126
Även jag söker ett isofix-fäste fram! Artikelnumret är 31263126 och har utgått innan min bil tillverkades men skruvhålen sitter där likväl.

Så, är det nån som vet var man köper ett eller kanske har något att sälja? Betalar bra.
av Nian98
#1563544
Söker också efter ett Isofix fäste till framstolen! Så om någon har ett över skulle jag vara supertacksam.

Skrev till han i Tyskland men de verkar skumt, han vill inte skicka till Sverige så vad en vän i Tyskland köpa den, men han säger att han inte har nått nummer, han tar inte paypal, och han vill sälja de vis hans e-post :x

Den ser ganska enkel ut vad gäller att komma […]

Någon temperaturskillnad när den inte v[…]

Det är inte reglervententilen på AC som[…]

Leasing bildäck

Jag och min sambo har leasat bil och lämnad[…]