Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#1209552
Jag "glömde" bort att skruva tillbaka dom 2 bakom vattenfallet. Och änsålänge så har jag efter snart typ 2år inte fått panelen i handen Så lägg dom i muggahållaren så kommer du märka att du inte märker nått annorlunda.

Vore annat om du renoverat motorn och fått skruvar över
#1209556
Uninium skrev:Jag "glömde" bort att skruva tillbaka dom 2 bakom vattenfallet. Och änsålänge så har jag efter snart typ 2år inte fått panelen i handen Bild Så lägg dom i muggahållaren så kommer du märka att du inte märker nått annorlunda.

Vore annat om du renoverat motorn och fått skruvar över Bild
LMAO då kan jag känna mig trygg med andra ord:-) tack för din feedback hjälpte mig mycket, då jag kan sluta oroa mig att allt ska rasa tack mvh Markus.

Skickat från min SM-G955F via Tapatalk
#1209582
StefanN skrev:Det är 8 i armstödet.
2 under gummiplupparna sen sex under gummimattan, fyra i främre delen och två i bakre.
Lossade bara dom här 4st skruvarna i mitt armstöd efter det så fick jag loss mitt armstöd så vi har nog inte likadana armstödBild

Skickat från min SM-G955F via Tapatalk
#1299095
d1nm4mm4 skrev:Då var det bytt även i min V60. Blev rätt bra.
Ja det är det första man ska göra när man köpt en med den "gamla", borde för övrigt ingå i nästkommande service på valfri verkstad ;-) Uppskattar även att ha det manuella läget åt vänster. Vad har hänt med panelen annars?
  • 1
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 24
  • 26
Byta Mätarhus v70 2005

Hej alla. Jag har en fråga som jag undrar […]

Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]

Härligt snabbt agerat!