Volvo S80N (07-16), V70 II (08-16), XC70 II (08-16) relaterade ämnen. OBS! vid motorproblem försök att ange vad du har för motor i bilen...

Moderator: Moderatorer

#847566
Hej !
Jag skulle vilja tona rutorna och har kollat runt lite på nätet men det så himla dyrt så jag kommer ej få igenom det med gumman :-(O)
Så jag har funderat på solarplexus 1500kr men det verkar inte var någon hit.Dom kan skramla,det blir fult ljus inne i bilen,du kan inte veva ner bakrutorna mm.Så jag tänkte hör med er om ni har någon koll på volvos orginal solgardiner 1700kr om dom är bra.
Tacksam för svar :D
#847609
Jag har både tonade rutor och Solgardin. Trodde dock att de var integrerade i dörren när jag beställde......miss.... men fungerar faktiskt bra. Man kan tom köra med nedvevade rutor bak upp till 80 km/h har jag för mig det stod. Jag kör med dem konstant under sommarhalvåret. Hade dock föredragit integrerade men......
#847614
Kan rekommendera dom, helt suvereäna har kombidelen samt bakdörrarna, kör med dessa året runt.
Toppen när lillkillen sitter i bilstolen i baksätet, samt att man kan ha sidorutorna nere utan att det yr in damm och annat skit (när bilen står still). Bromsar även den värsta mygginvasionen på kvällarna, då hunden är med och väntar på sin tur när det är träningsdax :-)

Utklassar Solarplexius alla dagar i veckan, har haft den lösningen i andra bilar.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 16

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]