- ons 16 feb 2011, 22:21
Snart släpper också Garmin sin Android-app "MyMechanic" Den skall finnas på Android Market närsomhelst. Den har något utvidgad funktionalitet jämfört med vad man hittills kan få i navigatorn och är bara kompatibel med Eco-route-donglen. Hoppas man kan ha både GPS:en och Android-telefonen inkopplad samtidigt. Det jag läst om Mymechanic så verkar den vara lik appen "Torque" och det bådar ju gott. Får testa med fruns SE X10.
Bosse78 skrev: Du har helt rätt. Det fungerar utmärkt. Det är jag som e knäpp! I min irritation över att jag var tvungen att skriva in förbrukning trots att jag har donglen så råka jag skriva att literpriset var 555,5kr :shock: Nu funkar den perfekt trots att jag skrivit in att stads och långförbrukningen är 999999999999L/mil. Den där "bränsleförbrukningsikonen" är ju dessutom skitbra! bra tips! Updateringsfrekvensen på aktuell förbrukning är ju mkt snabbare än på bilens egna display... man ser direkt resultat av att man släpper eller trycker på gasen.Härligt att det funkade :)
Snart släpper också Garmin sin Android-app "MyMechanic" Den skall finnas på Android Market närsomhelst. Den har något utvidgad funktionalitet jämfört med vad man hittills kan få i navigatorn och är bara kompatibel med Eco-route-donglen. Hoppas man kan ha både GPS:en och Android-telefonen inkopplad samtidigt. Det jag läst om Mymechanic så verkar den vara lik appen "Torque" och det bådar ju gott. Får testa med fruns SE X10.
http://www.garaget.org/Racetwin2
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson