- tis 12 okt 2010, 11:28
ZizzoZ skrev:Jag är väldigt dålig på det här med flexifuel o allt vad det innebär. Men jag har en bekant som avrådde min sambo från att köpa just Flexifuel eftersom det rycker när man kör. Det är vad jag har hört, vet dock inte varför det blir såJag kan meddela att 2,5FT går som en klocka på E85. Inga problem alls. Inga ryckningar oavsett man byter bränsle mitt i en tank eller inte. och oavsett det är 30 grader varmt eller minus 20. Startar alltid problemfritt. Har inte heller hört någon annan här på forumet så det har nog bara med 2,0F att göra. På min bytte de också bränslepumpen (kampanj) men den gick lika dåligt efter det ändå. Stiften kollade jag aldrig utan följde bara ordinarie serviceschema.
http://www.garaget.org/Racetwin2
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson
The S rides low on fat noisy tires. It has a harsh, bone breaking ride that jiggles your jowls and rattles the trim. It is as loud and as uncomfortable as Rod Stewards leopard skin disco trousers - Jeremy Clarkson