Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av hadokk
#1557243
Häpp!

Ska sälja min V90CC till fömån för en koreansk elbil...:( Det är en rätt välutrustad bil (18"5-d Spoke Black DC + 20"5-d Spoke MattBlack DC, SensusCon. Harman Kardon, Akustikrutor, Mörkt tonade rutor 5 st, Teknikpaket Pro 60/90, Loungepaket V90/CC, Head Up Display, Navigation, Parkeringskamera 360°, Smartphone Integration, Strålkastare Dynamisk LED, Dynförlängning fram, Förarstol elmanövrerad, Passagerarstol elmanöv, Komf.stol vent Nappaläder, Ryggmassage i framstolar mm) som gått rimligt långt 8700 mil. De jämförelseobjekt jag hittar på blocket är rätt fattiga på utrustning.

Ngn med erfarenhet av de företag som köper upp bilar (och exporterar till en köpstark kundkrets i euro-länder gissar jag) som faktiskt värderar utifrån utrustning. Ja eller någon traditionell bilfirma som betalar OK? Ja, jag vet att man bara får igen en liten del av priset xtrautrustning men lite över snittet borde gå att krama ut tycker jag...)

///L

Ps. Om ngn är intresserad (förmodligen mot forumreglerna?) så DM:a...

ECU:n ändrar kamaxelns läge i förh&[…]

Jag håller med vad du skriver Xanthopteryx.

Det låter som ett rätt kul projekt att […]

EGR kylare 2,0 D

Programmerar bort skiten. Blir billigare och du sl[…]