Min krok är på väg från Skruvat, men jag är itne hemma och där finns ingen portkod!
Postat: ons 30 nov 2022, 13:58
dpd Parcel TrackingJag har fått sms om att mitt paket är på väg från Skruvat, men hur gör jag för att kommunicera med dom som åker ut med paketet!? Jag trodde det levererades till ombudet som det brukar göra när man får paket! Men jag blir osäker!
An error has occurred!
Unfortunately our parcel tracking service is not available at the moment, but we're working on it. Please give our technicians a little time to find a solution. Thank you.
Jag tittar igen och sms:et hänvisar till ett annat kolli-ID och till ups.com ...
Det ska finnas ett forum på Skruvat, men nu hittar jag inte den länken!? Eller blandar jag ihop saker?
* * * * *
Mitt paket finns på UPS och levereras på måndag enligt hemsidan. Jag köper nästan aldrig saker på Internet, vad händer om jag inte är hemma med UPS? Lämnar dom paket på posten, till ombudet, eller är det retur till avsändaren?
Lite stressigt detta, känner jag.
Köper ni från Skruvat, eller annan webbplats för all del? Lägger dom paketet utanför dörren? Om man ber om det...?