Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av anders1982
#1429088
Hej vill höra eran bedömning av autodoc.

Min den är blandad i bland sköter de sig och har snabb service .

Men ofta så är de en katastrof där de inte lyssnar på kunden och skiter helt I kunden.

Ex senaste:
Jag köpte skulle köpa ett par krängningshämmare febi och de skulle skickas i måndags.
Men då bytte de ut dem mot de där stark för det skulle gå snabbare.
Idag får jag veta att de inte ens börja med orden.
Och får också veta av han som ringer mig första gången att Febi finnes på lager.
=de har ljugit för mig hela tiden.
Som jag förstått det så Stark är tyskt företag som tillverkar sina delar i Kina.
Och är ett billigt märke att köpa in.
Så auto doc byter till dem för att tjäna extra pengar och kunden tror det fått en bättre del.

Den jag prata andra gången vägra att ge kompensation eller be om ursäkt och förstod inte varför jag var arg.

Jag har valt att avsluta mitt konto där då jag anser att de bara ger problem.
Betalat gärna ett par kronor extra och vet vad jag får.

Har ex 1 par torkarblad ligger på hyllan då de skicka fel har även en vattenpump liggandes som de skicka fel har även ett par bromsbelägg som de bytte till stark liggande då jag vägrar stark.
Allt blir liggandes då mn får betala frakten själv.
av frippe64
#1429130
Folk köper, folk betalar, folk lägger prylar på hyllan, företaget blomstrar. :-D

Nej, Autodoc är inte alls i min smak, det räcker med att titta in på sajten för att jag ska ge upp tanken på att handla där.
av vjohnj
#1429132
frippe64 skrev: ons 10 feb 2021, 19:40 Folk köper, folk betalar, folk lägger prylar på hyllan, företaget blomstrar. :-D

Nej, Autodoc är inte alls i min smak, det räcker med att titta in på sajten för att jag ska ge upp tanken på att handla där.
Nja ja . De få gånger jag har köpt där, så har det fungerat.
Men ja köper nog ta 99% på https://trodo.se

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen