Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av SundanceKid
#1232377
Nån som har nån att rekommendera.
Vill att verkstaden har stora fina platser och bra utrymme överallt. Vill slippa skador osv som man brukar få på servicar.
Är sisjön bra?

Skickat från min SM-G950F via Tapatalk
av para
#1232403
Snöa inte in på Bilia bara. Jag har fått bättre service och bemötande på mechanum i mölndal. Dom har en volvo-avdelning med pst.
Användarvisningsbild
av snowi
#1232508
Min servicetekniker är en utav dom bästa i Norden på Volvo...om inte Europa :roll:

Han åker på uppdrag årligen till Volvo verkstäder mm utanför Europa för att utveckla, utbilda, förbättra mm.

Finns i Göteborgsområdet.

Tar det dock hellre i PM än att shouta hans namn här :D
av Webban
#1232548
Med min tidigare tjänstebil, V70, har jag blandade upplevelser från Sisjön och kommer tyvärr inte ihåg vem serviceteknikern var.
Hur som, har haft inne min nya V90 på några garantiärenden där Klas Nilsson i Sisjön tagit hand om bilen och det har fungerat riktigt bra och är mycket nöjd. Får se när det väl kommer till service vad deras prisläge är kontra Mechanum.
av Gorban
#1237814
Jag fick jättebra hjälp uppe i Kungälv när det inte fanns några lediga tider i Sisjön och en högtalare behövde bytas akut innan bilsemester.
Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]