Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

#1630495
UnleashFusion skrev: Idag, 15:57
SvenskTiger skrev: Idag, 13:32
UnleashFusion skrev:
låter ju riktigt bra där, 5 eller 6liter "om du vill vara på säkraste sidan". sen om du har bilen kvar efter 6000-8000mil kanske du spolar igen. hur som haver kommer priset iallafall inte vara lika dyrt som bilias brutala summa 😅
Perfekt!
räcker det med dessa packningar?

Blir bra detta, Bilia är riktig brutala!
prova tex. trodo.se och sen skriv in regnummer eller artikelnummer som du fick från bilia och kolla hur mycket pengar det kan skilja.(på packningarna) (tycker ibland att vparts är också "dyra" när det kommer till packningar etc. (inte nog med att frakten är minst 69kr+ och blir det typ 5kg eller något så ökas deras fraktkostnad till 129-150kr.. om packningar inte finns hos trodo.se så kör på vparts då.
Jag checkade på Trodo dem verkar inte ha något alls så blir nog Vparts. Är det något mer man behöver beställa utöver det jag redan listade?
Problem med positionsljus

Hej löste du felet för har exakt samma s[…]

Jag tänkte köpa ett helt avgasrörsk[…]

låter ju riktigt bra där, 5 elle[…]

Hej. Har liknande ljud på min xc90 2019. Hu[…]