Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

av Bossete
#1398170
Jag fick just ett brev med erbjudande från Svenskt Fordonsskydd. Men min vagnskadegarantin går inte ut förrän nästa sommar. Vilket blufföretag!

Spännande, såvitt jag fattat, så[…]

Släpkontakt tuta

Letar efter en släpkontakt som sitter i ratte[…]

Ev. Köp av V60 -18

Hej! Efter att i 10 års tid kört seda[…]

Tum är intressant för priset,16" sk[…]