Forum för ekonomiska frågor som rör volvoägandet, t.ex. försäkringar, garantier, trygghet, verkstäder, lån et.c.

Moderator: Moderatorer

#1378131
Men jösses, det är ju backjobb på allt... Synar ingen något alls ;-)
#1378136
Rullarsving skrev: tis 05 maj 2020, 09:38
MartinS skrev:Jag har också bra erfarenheter av Nacka. Undvik Haga Norra.
Nu har bilen lackats I Nacka. Tyvärr ett riktigt skitjobb. Lacken är helt knottrig, känns som att dra fingrarna på en apelsin. Skapligt irriterad nu. Den får går tillbaka. Hoppas det räcker med polering så det inte tar en vecka till. Skandal. Tittar de inte på lacken efter ett jobb? Syns ju tydligt hur dåligt det är gjort också. Behöver inte ens känna.

Skickat från min SM-G973F via Tapatalk
Det låter konstigt...
Min fick de lacka om bakluckan på igen, men det var inget som fanns när jag hämtade den efter reparationen utan kom med tiden. De bjöd tom på fri lånebil.
Du såg detta när du hämtade ut bilen?
Vad var reaktionen från dom?
#1378138
Det var molnigt och jävligt ute. Stod en bil trångt nära inpå så det var svårt att se. Men när jag stannade sen och tankade såg jag det. Och kände.

Ringde dem direkt och ska åka in nån dag. Hoppas det räcker med polering. Hon I telefon skämdes.

Har de inte ens kollat på lacken, de som lackade och sen de som monterade? Herregud.

Skickat från min SM-G973F via Tapatalk

#1378513
fjohan82 skrev:Gjort en fredagseftermiddag...? ;-)
Vet ej. Delarna monterades i måndags och jag hämtade bilen i tisdags morse. Jobbar lackerare fulla på fredagar kanske? Och bilias montörer och "utlämnare" måndagar resp. tisdagar. Bild

Skickat från min SM-G973F via Tapatalk

Batteri styrka på 12.1 efter vila är in[…]

Är det värt pengarna att montera en s&a[…]

Har nylig byttet sommerdekk og har en god del reso[…]

Det som händer är att den tvekar på[…]