I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ståhl
#289782
vart hittar man billigast delar för att renovera en b20 ?
dvs lager,packningar,kolvringar och allt sånt.
Men endå lite kvalité i grejerna.
Användarvisningsbild
av VolvoB20
#292831
??? De är ju superbilliga, tex kostade ju delarna bara 1/3 hos KG mot Volvo när jag jämförde och renoverade min B20.
Användarvisningsbild
av Ståhl
#293735
VolvoB20 skrev:??? De är ju superbilliga, tex kostade ju delarna bara 1/3 hos KG mot Volvo när jag jämförde och renoverade min B20.
nog tror jag det finns billigare också,
av Vovlo_Henrik
#293758
VP Autoparts, Motoroldies, Mekonomen, KG m.fl finns många firmor men som i tidigare inlägg så är KG en bra firma :-)-)
Användarvisningsbild
av Ståhl
#293899
Vovlo_Henrik skrev:VP Autoparts, Motoroldies, Mekonomen, KG m.fl finns många firmor men som i tidigare inlägg så är KG en bra firma :-)-)
okej,

Folkraceshop då?
är det nå bra grejer dom har?
av swisch
#309303
Jag har packningar, lager, kolvringar, kolvar, ventiler, packboxar m.m. betydligt billigare än KG.
Det är originalkvalitet på grejerna, alltså inget skräp

mvh Christer
av Edvinsjolund
#1334741
swisch skrev: tis 04 aug 2009, 14:54 Jag har packningar, lager, kolvringar, kolvar, ventiler, packboxar m.m. betydligt billigare än KG.
Det är originalkvalitet på grejerna, alltså inget skräp

mvh Christer
Hemsida? Jag är intresserad. Edit: Typiskt, jag läste 2019 när det stod 2009. Tio år för sent... :-)

Hej på er, Jag har fått den kär[…]

S/V60 Polestar utan taklucka

My15 startade senare än vad den här &aum[…]

Drekkus, Min V90 MY22 early funka t.ex. stäng[…]

Elschema 740

På läge 0 så lyser allt på […]