I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

#182149
Jag tror att alla är seriösa men kanske några inte kommer att fullfölja, får kalla fötter, har en granne vars bil rasat med chiptrim, ska gifta sig eller något annat... men det är möjligt att de kan ansluta lite senare när de ser hur bra det funkar för oss andra!

Vore intressant att veta hur många av BSR som kan tänka sig SCT - de kanske kommer med ett "motbud"?

PH
#182224
perhall skrev:Jag tror att alla är seriösa men kanske några inte kommer att fullfölja, får kalla fötter, har en granne vars bil rasat med chiptrim, ska gifta sig eller något annat... men det är möjligt att de kan ansluta lite senare när de ser hur bra det funkar för oss andra!

Vore intressant att veta hur många av BSR som kan tänka sig SCT - de kanske kommer med ett "motbud"?

PH
Jag kan ju vända på det och säga att jag kan tänka mig BSR även om jag anmält intresse för SCT. Skillnaden mellan dessa två ser jag som minimal, jag hopppar på det som ger bäst pris i slutänden.
#182303
Korny skrev:
Sevak skrev:24 st som lämnat intresse för BSR om alla är seriösa vilket jag inte tror så lär rabbat högst bli 20%

Jag undrar vad du grundar ditt antagande om att alla inte skulle vara seriösa??? Eftersom mitt namn står där så kännar jag mig träffad, och undrar vad jag har gjort som gör mig eller någon annan oseriös?
Låt mojja ta detta med rabatten, och ge det den tiden det tar, blir inte ett dugg bättre av gnälliga (IMHO) inlägg.


/David
Jag menar att alla som lämnat intresse kommer ej va med. Du kan ju läsa själv endel skriver till rätt pris och en skriver om de finns till nya t6an och de finns de ju inte.
Sen beror de även på hur stor rabbaten blir.
Så du behöver inte ta åt dig.
#183038
Racimax.com har 30% vårrabatt. Hur ska man se på det? Känns som om det är lite sämre än SCT och BSR, men det grundar jag mest på att hemsidan verkar vara översatt från tyska och det känns inte särskilt svenskt... tycker den här tråden har dött lite igen/PH
#183060
Samtal med bsr pågår för fullo.
Det enda som inte är riktigt klart än är vilka rabbater som dom kan lämna.
Har blivit bollad mellan två säljare men ingen av dom vågar lämna något pris innan dom pratat med sin chef verkar det som.

I mitt sista mail till dom i onsdags frågade jag rakt ut vilka priser det rör sig om ifall vi blir ca 20 st har ännu inte fått svar ifrån dom på denna fråga.

M.v.h mojja
#183326
perhall skrev:Racimax.com har 30% vårrabatt. Hur ska man se på det? Känns som om det är lite sämre än SCT och BSR, men det grundar jag mest på att hemsidan verkar vara översatt från tyska och det känns inte särskilt svenskt... tycker den här tråden har dött lite igen/PH
Jag fick uppfattningen att de flesta här inne va sugna på trimning som man "kan plocka i-och-ut", därför känns SCT och BSR som de enda alternativen, men 30% i vårrabatt hos Racimax e ju grymt generöst. Dom måste ha goda marginaler som kan slå av 30% bara för det är vår, hehe...
Och visst e de (för) lugnt på denna tråd, får se hur mycket liv det blir i luckan när mojja klämt fram några konkreta siffror från BSR.
SCT e ju ett litet företag så dom fixade rabattsatsen vid lunchdiskussionen :roll: :roll:

Mvh David
#184080
Halloj allesammans. Nu har jag återigen varit i kontakt med bsr och dom lovar oss en underbar dag hos dom i växjö återigen där vi kommer bli bjudna på tilltugg vara med o få titta på hur programmvarorna utvecklas och även få möjlighet till effektmätningar och annat kul.

Dom ser fram emot att vi kommer ner och känner sig hedrade med att så stort intresse visats för deras produkt.

Utöver allt detta "godis" som dom erbjuder oss så kommer även en rabbat om 20% att erbjudas för oss som tar tillfället iakt.
Tycker personligen att detta e ett kanon erbjudande och hoppas även att ni andra tycker så.

M.v.h mojja
#184152
Ok, de vet vi alla läget.

Tyvärr så har Bilia mot förmodan inte lyckats lösa problemen med min bil än, så jag måste avvakta trimning tills vidare :evil: :evil: :evil:


Jag kommer givetvis att fullfölja det jag dragit igång med SCT om intresse finns, MEN vi är i nuläget 7st (8st om Bilia fixar min bil) så rabatten på mjukvaran blir 20% vilket gör att de som väljer PPC från BSR får bättre rabatt totalt sett, så är läget.

Dessa personer har anmält intresse för SCT:
Fraz
Xios
perhall
kalsjo
Sevak
macke
MathiasS

Jag skickar PM till er så får ni svara om ni är intresserade.


Mvh David
#184193
mojja skrev:Halloj allesammans. Nu har jag återigen varit i kontakt med bsr och dom lovar oss en underbar dag hos dom i växjö återigen där vi kommer bli bjudna på tilltugg vara med o få titta på hur programmvarorna utvecklas och även få möjlighet till effektmätningar och annat kul.

Dom ser fram emot att vi kommer ner och känner sig hedrade med att så stort intresse visats för deras produkt.

Utöver allt detta "godis" som dom erbjuder oss så kommer även en rabbat om 20% att erbjudas för oss som tar tillfället iakt.
Tycker personligen att detta e ett kanon erbjudande och hoppas även att ni andra tycker så.

M.v.h mojja
Kommer rabatten gälla även övrigt sortiment?..
Filter, avgas mm?..
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]