I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

av Christoffer98m
#1276111
UnleashFusion skrev: mån 22 okt 2018, 13:15 Motorn kommer bli riktigt pigg! :-D , om du inte tänkt köra som en galning/idiot med bilen
Okej, var bara mest orolig ifall att växellådan, eller andra komponenter också för den delen, tar skada av så mycket vrid eller nått sånt.. :-/ Men om allt ska vara OK så låter det ju toppen :-D
#1322202
Nej, dom har en hel litteratur om vad dom gör osv. Dom skriver att dom inte lämnar någon garanti eftersom det är meningslöst enligt dom, alltså kunden kan självförvållat sätta sönder nånting efter optimeringen och skylla på optimeraren. Dom gör ingenting på kundernas bilar som dom själv inte tror att den klarar av.
Användarvisningsbild
av Derank
#1322206
har inte jag lyckas rasera min D4a el lådan i XC60n med 500nm+ och 250HK+, el någon annan av mina trimmade fordon så tror jag det håller för de flesta, sedan kan ju allt gå sönder såklart, men det enda jag lyckats med på 6000mil i XCn är nya däck och belägg, men då kör jag hårt.
Användarvisningsbild
av Derank
#1322683
Bsr och rica har typ samma, fins ett värre steg ochså, rica kan även flytta momentbegränsningen på den åttastegade lådan om man vill.




Skickat från min SM-A520F via Tapatalk



Jag har svårt att hålla med om att e[…]

Slutsteg original

Slutsteget, som är aktivt, sitter på ba[…]

Dagens ungdom

Johnnype är en hjälte https://www.jagrul[…]