- tis 29 aug 2017, 20:33
#1194605
https://shop.klracing.se/sv/artiklar/vo ... -t1-2.html
Det var ju inte dyrt.
Hur är bytet på 940
Är det specialverktyg och grejjer som behövs?
Kan en hemmamekare göra jobbet lätt själv med standart verktyg ?
Finns det kanske videos på tuben hur det görs exakt? Länka gärna då om ni vet.
Kamrem kanske man ska byta i samma veva? det är 2tusen mil kvar bara
Den jag länkar till passar bil med orignal snurra, den ska visst bli piggare i början? mindre ketchup effekt med andra ord?
Om jag får turbo ras senare så kommer jag köpa lite bättre turbo, men inget specielt alls, kommer jag kunna ha denna kam med lite bättre turbo även?
Dom säljer en annan Kam för störreturbos, men jag har inte tänkt gå på stort sen, bara ett steg bättre än org nu i framtiden.
Bara för att man köper en turbo som är ett steg bättre sen i framtiden så behöver jag väl inte byta kam igen eller?
Det var ju inte dyrt.
Hur är bytet på 940
Är det specialverktyg och grejjer som behövs?
Kan en hemmamekare göra jobbet lätt själv med standart verktyg ?
Finns det kanske videos på tuben hur det görs exakt? Länka gärna då om ni vet.
Kamrem kanske man ska byta i samma veva? det är 2tusen mil kvar bara
Den jag länkar till passar bil med orignal snurra, den ska visst bli piggare i början? mindre ketchup effekt med andra ord?
Om jag får turbo ras senare så kommer jag köpa lite bättre turbo, men inget specielt alls, kommer jag kunna ha denna kam med lite bättre turbo även?
Dom säljer en annan Kam för störreturbos, men jag har inte tänkt gå på stort sen, bara ett steg bättre än org nu i framtiden.
Bara för att man köper en turbo som är ett steg bättre sen i framtiden så behöver jag väl inte byta kam igen eller?
“ https://shop.klracing.se ” Biltema Bildelaronline24.com
Kör Äkta Volvo. Ej Riskok
Kör Äkta Volvo. Ej Riskok