I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Sevak skrev:Jag tror inte ens de blir av. För ingen moderator tar sin tid eller något och skriver något. Inget i tråden, inget på första sidan, Ingeting.
Vi vill ju ha trim till bilarna innan sommaren.
Hoppa inte i galen tunna, du kan omögligt veta vad som pågår i det dolda..
Vi vill inte gå ut med nått innan det är helt spikat!

/L
Loner skrev:
Sevak skrev:Jag tror inte ens de blir av. För ingen moderator tar sin tid eller något och skriver något. Inget i tråden, inget på första sidan, Ingeting.
Vi vill ju ha trim till bilarna innan sommaren.
Hoppa inte i galen tunna, du kan omögligt veta vad som pågår i det dolda..
Vi vill inte gå ut med nått innan det är helt spikat!

/L
hmm jag tycker ni gör rätt i att inte går ut med nått förns ni har kött på benen. men man kan ju alltid släppa ut att jobbet har startat.
alla har ju inte så mycke is i magen :wink: hoppas det går bra för er. det är många som håller tummarna för en grym rabatt :wink:

M.V.H
Rikard
gormer skrev:Är det någon som har sammanställt en lista över vilka som vill få sin bil trimmad med ppc?
Tror det blir aktuellt i samband med att Mod. har slutfört diskussionen med BSR, om prisbilden.

Tips till Mod (eller trådskaparen) när all info är klar: Starta en ny tråd som, förslagsvis, heter "Anmälan till BSR-trim".
Första inlägget kan ange att/hur man gör sin anmälan och till vem (kanske direkt till BSR med kod eller till någon "uppsamlare" här?). Priset (kanske finns någon "trappstege" beroende på antalet köpare?) ( kommer även Steg 2 & 3 att finnas att välja på?). Hur betalning för varan sker (kontant/avbetalning). Sista anmälningsdag för gruppköp (eller/och om det kommer finnas en "standardrabatt" för medlemmar även framgent?)

M V H
--> M10
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 17

Vad som händer om man bara har en USB-port ve[…]

230fk går snålt

En liten tanke jag har är om min turbo lä[…]