I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Sevak skrev:Ni måste va mer seriösa och böra ta tag i saker och ting. Det är snart dags. Fixa 20% rabbat hos bsr. Öppet husdag 1-2 dagar. Gör nåt på framsidan. Och en anmälan som är bindande.
Som jag sa, det komemr efter att fototävlingen är avslutad!

/L
Xioz skrev:Looner har nu sagt att han ska åter komma med mera info! Nu känner jag mig nöjd! Men när blir det ca looner? så man vet ca 2v eller? Man vill gärna veta hur de går
Fototävlingen avslutas 31/1, därefter skall jag hjälpa till med detta projekt, då skall vi sammanställa hur många som kan tänkas vara intresserade, så vi har en äkta siffra att presentera för trimfirmorna. Sen får vi se vad dom kan erbjuda oss.

/L
Jag är också intresserad av BSR...
V70 D5 år -05

Finns det inte folk i Stockholms trakten som också är intresserade?(PO)
Verkar som att de flesta håller till i Växjö trakten! Måste ju finnas intresserade i Stockholm med!!
Annars är det väl bara att kärran o åka till de mörka smålandsskogarna! (D)
hallgren skrev:Jag är också intresserad av BSR...
V70 D5 år -05

Finns det inte folk i Stockholms trakten som också är intresserade?(PO)
Verkar som att de flesta håller till i Växjö trakten! Måste ju finnas intresserade i Stockholm med!!
Annars är det väl bara att kärran o åka till de mörka smålandsskogarna! (D)
jodå de finns folk från stockholm vi kan ju hoppas att det uppmärksammas. det finns ju BSR här med.kanske det går att lösa med två åf ??

M.V.H
Rikard 8)
Om ingen moderator vill ta tag i det hela får vi väl lösa det på egen hand.... Räcker med att nå frivillig åker o snackar med de på BSR och o säger att vi är ett gäng på X antal som vill ha trim till sina bilar och fråga hur mycket de kan göra på priset!
Hur många intresserade är vi i Sthlm´s trakten?? vol:-) vol:-) vol:-)
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 17
Kopplingspedal knarrar

Det är urtrampningslagret som är slut. K[…]

OBS Laddningsförfarandet kan upplevas olika b[…]

Service Peugeot 107 2007

Har nu fått iordning på äldsta ba[…]