I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av gundj
Sevak skrev:Jag tycker vi gör det någon gång i mars.
Inte för tidigt, jag vägrar fälla upp taket :-) April kan ju vara varmt och fint.
av lunkan01
Är också med till våren. Beroende om du fått till ett trim till T6 AWD 08.
Vet inte vilka steg som kommer att finnas.
Användarvisningsbild
av Fraz
totfof skrev:Fick svar på min förfrågan:
bsr skrev:Det är som du säkert förstår lite svårt för oss att prata om en ev.rabatt utan mera information.
Men någonting "utöver det vanliga" kan vi säkert erbjuda er vid t.ex ett "Öppet hus". eller liknande. Återkom gärna med mer info till mig om detta verkar intressant så kan i titta lite på datum mm.
Alltså får vi göra så här: de som är intresserade får posta här en gång till och skriva vad de har för bil, årsmodell etc. Kan ni lägga till vad för slags trim ni är intresserade av så är det ju en jättebonus. Återigen, det här är ju såklart på inget sätt bindande utan bara ett sätt att få in info så vi kan få en någorlunda korrekt offert.

Jag börjar:

V70 2.5T -05
PPC Tuning Steg 1 (kostar 7900 utan rabatt)
V70II 2,4D steg1
av Micklo
Jag vill ha en PPC dosa till min v70n 140hk -01... Men jag bor lite långt upp i norr... Det finns ju en återförsäljare i Jämtland/Östersund (JRS) Men de e klart, en PPC dosa kan dom ju säkert skicka?? Jag är iaf intresserad!
Användarvisningsbild
av Loner
Klart dom skickar dosan, så gjorde dom till mig Micklo :P

Hur som helst, har itne följt tråden så noga men som Admin måste jag få lägag mig i lite iaf...
Är det nån som kollat med BSR om möjligheten finns, intresset finns ju för gruppköp. Eller skall vi admin/mods kolla med BSR?

/L
av Micklo
Ja gör de Loner :D totfof hade tydligen haft mail kontakt med dom och det lät ju inte helt omöjligt med grupp rabbat, har det hänt något mer efter det?

Jag vet inte exakt hur "seriös" dom andra är men jag ska i vilket fall som helst köpa en PPC dosa, och blir det billigare så är det ju inget att fundera på.
av totfof
Loner skrev:Klart dom skickar dosan, så gjorde dom till mig Micklo :P

Hur som helst, har itne följt tråden så noga men som Admin måste jag få lägag mig i lite iaf...
Är det nån som kollat med BSR om möjligheten finns, intresset finns ju för gruppköp. Eller skall vi admin/mods kolla med BSR?

/L
Japp, har haft kontakt med BSR i Växjö. De vill ha mer info om antal intresserade och vilka trim det gäller innan de uttalar sig vidare i rabattfrågan. Men de var klart positivt inställda. Men, vill en mod eller admin ta tag i det istället så säger jag inte nej. Smäller kanske högre, vad vet jag? :D
av nep
Jag är sugen men jag åker inte till växjö. Bor ett stenkast från BSR i Kallhäll/Stockholm:-)

V70 2.5T AWD -04 PPC Tuning Steg 1
av Rikard77
nep skrev:Jag är sugen men jag åker inte till växjö. Bor ett stenkast från BSR i Kallhäll/Stockholm:-)

V70 2.5T AWD -04 PPC Tuning Steg 1
samma här bor i kista lite längre kast :lol:

M.V.H
Rikard
av totfof
OBS OBS OBS OBS OBS OBS

Efter lite pm-tennis mellan lilla mig och Admin-Loner så kommer följande att ske:

* I januari kommer Loner att se till att det här gruppköpet uppmärksammas lite mer, förmodligen på förstasidan av jagrullar.se så att så många som möjligt tar notis och får möjlighet att delta. Tack Loner! :D

* Jag fortsätter bearbeta BSR och håller kontakten med dom.

* Fortsätt att anmäla ert intresse i den här tråden. Jag sammanställer materialet efterhand och klistrar in det i första posten i denna tråd.

* Bindande anmälan gör vi senare då all nödvändig info har utbytts mellan oss och BSR, förmodligen runtikring februari skulle jag tippa.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 17
Värdering 242

Tjena! Är ny här och skulle behöva […]

Innebär det att jag stryper tillförsel[…]

Då är vi på samma spår. Had[…]

Om ingen haft kontaktdonet isär och sedan var[…]