I denna avdelning finns allt som har med motorarbeten och trimning att göra, vare sig de är enkla eller avancerade. Glöm INTE att skriva vad det gäller för bil, årsmodell samt motorbeteckning!

Moderator: Moderatorer

#1250760
Derank skrev:Ok, du får gärna ge mig mig namnet på den som chippar en XC60 D4 awd utan att öppna boxen, jag har kollat med ett flertal det senaste året, Nu är min redan sprättat men jag har fler som vill chippa men inet vågar öppna boxen,
Pj Performance tror jag det var. Kollade då bara på VEA, vet inte hur det ligger till med din spis.
Användarvisningsbild
av Derank
#1250765
TommyP86 skrev: mån 21 maj 2018, 21:27
Derank skrev:Ok, du får gärna ge mig mig namnet på den som chippar en XC60 D4 awd utan att öppna boxen, jag har kollat med ett flertal det senaste året, Nu är min redan sprättat men jag har fler som vill chippa men inet vågar öppna boxen,
Pj Performance tror jag det var. Kollade då bara på VEA, vet inte hur det ligger till med din spis.
Ok, det står iaf fortfarande samma sak på hemsidan men de kanske inte hunnit uppdatera den ännu

"Volvo med VEA motorer måste besöka oss i Umeå för att få sin Ecu upplåst"
#1250770
För oss med T5 2.0 250hk då? :P
Läste även på Autotechs Facebooksida att detta bara är pulver, ej "optimering" av lådan som Polestar gör. FYI.

Jag syftar på resonemanget som somliga sl&a[…]

Kan det vara fel på vevaxelgivaren? Lå[…]

Först måste du ta bort den beiga plaste[…]

Tänk den dag det kunde bli så att bilti[…]