Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#992913
Nästa steg nu är Autotech optimering Steg 1 vilket ska ge 300 hk bara med det. Men jag har ju även magnetventlien och K&N filterkitet. Så jag hoppas på mer än 300 pollar. Blir nog bänkning efter detta.
Blev lite omkastat då planen igentligen var optimering innan luftfilterkitet.

Men ska se om dom har tid i Augusti. Får bli APC enhet och felkodsläsning så att man kan byta program vid service eller så.
#992918
Nästan så vi kräver en bänkning! ;) Sist jag mailade med Autotech gällande det där så var 300hk estimerade siffror, tror inte det fanns någon bänkad vilket det borde göra vid det här laget men det är ju alltid kul att ha papper på det. :D
#1034132
Bänkning har jag ej hunnit göra. Det kommer i sommar! Men kom ju på att jag har glömt att skriva här efter att jag varit hos Autotech. Måste säga att bilen går helt sjukt bra nu för tiden. Körde på ren E85 i somras och det gick undan. Kör på 98 oktan nu i vinter och det rör på sig bra det med. Det går lite "mjukare" med 98 oktan och det är inte lika bra "drag" men det förstår man. E85 är mer "aggresiv". Men fortsättning följer i denna tråd i sommar. Nya fälgar ska inhandlas och ny intercooler som DO88 har på G ska inhandlas.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 12

Har en dansk V60 MY2020 Early. Skrev där[…]

Var det inte någon återkallelse p&arin[…]

Candid connections: Platform for casual relationsh[…]

Den heter startspärr ibland också. Sitt[…]