Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#730529
Lucif3r skrev:Visst kan man förstå att dom kanske inte vill att man ska riva motorn och spilla olja över hela garaget osv, men man borde ju få göra andra saker :???: Byta framlysen/stötis/osv är ju inte direkt anvacerat meckande.
Aa iförsig, men då jag varit har jag inte gjort så stora reparationer, skulle byta hastighetsmätaren bara.

När vi ändå inne på ämnet byta framlysen, har sökt men förstår inte riktigt. När man byter till dom mindre framlysena så blir ju en del mellanrum, hur gör man då?

När jag ändå är där och river tänkte jag ta bort framlysens spolar armarna, är de svårt att ta bort dom?
#732566
Nexus skrev:jaja plast eller plåt inte så noga :wink:

Kolla nya baklysena :D http://www.blocket.se/ostergotland/Dela ... ?ca=12&w=3
Bra tack!:D

Länktar tills de blir varmt så jag kan sätta igång och göra klart bilen.

Har fixat baklysen nu, fick en som donering sånt uppskattas då pengarna inte räcker till, blivit nyligen arbetslös.

Har planer på att Etanol konvertera bilen som test för att se hur den går. Har tagit reda på information om det så ska försöka skaffa grejerna som behövs.

Tackar för input! Yes det ska vara Denso och […]

Står det någonstans på Volvos he[…]

V70N 2004 2,4 140hk. Nybytt kamaxelgivare, bilen g[…]

Hej, jag har en V70 2010 1.6 som i volvo-servicen[…]