Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#725190
Lucif3r skrev:Bygga om till 95- utseende är ju en bra start. Eller slänga på en s/v70 front (samt 850 95- bakdel) 8)

bara surfa runt lite på garaget så får du nog lite insperation och idéer :)
Ok ska göras:) Det med -95 utséende är redan på gång:D

Men på framstötfångaren istället för att lacka "övredelen" svart(då menar jag nya stötfångaren från -95) så tänkte jag lägga på Carbon fiber wrap från 3M, köpte några sånna för ett halvår sedan på ebay skit billigt. Även lister, s70 handtagen, bakstötfångarens övre del och inredelen av bakspegeln(där de är grått) har jag också tänkt lägga carbon fiber. Vad tror du om det?:D
#730243
Nexus skrev:Händer det något här då?
Inte för tillfället, bilen står i ett garage där jag inte kan meka eller så får jag meka sent på kvällar/nätter. Dom är väldigt strikta att man inte får meka i garaget. Har inget "mek" garage så jag får meka ute (men brukar inte vara ett problem då jag bor ute på landet). Så inväntar lite värme... Du kan väll ändra titeln till "Långtids projekt" efter det jag skrivit så inga missförstånd uppkommer.

Men en bild kan jag ladda upp:

Bild
#730411
haha står i mitt kontrakt på garaget man inte får göra stora reparationer på bilen.(Det där med stora anser jag vara en tolkningsfråga)
:P
Vad fan ska man med garage till om man inte kan använda det för fixa bilarna om något händer....
#730482
Lucif3r skrev:Du kan ändra titeln själv. Bara ändra första inlägget :wink:

Och det var INTE snyggt med nya reflexrampen till dom gamla bakljusen :lol:
Nu får du skynda att skaffa dom nya bakljusen också, så där kan du inte åka runt :wink:
Tack för tipset!

Jag vet att den inte passar in men har inte hittat baklampor i bra skick för ett vettigt pris ännu. Även framstötfångaren och bakstötfångaren är så fula men så svårt o hitta dom nya versionerna av stötfångare i samma färg som min bil. Har nästan alla grejer till att göra om min bil till "nya versionen 850" men de är bakstötis som fattas.

Nexus skrev:haha står i mitt kontrakt på garaget man inte får göra stora reparationer på bilen.(Det där med stora anser jag vara en tolkningsfråga)
:P
Vad fan ska man med garage till om man inte kan använda det för fixa bilarna om något händer....
Aha. Men anledningen att jag är så försiktig är att jag mekade så kom Securitas och sa åt mig, det blev ett j*vla liv. Så gjorde jag de igen veckan efter så kom dom igen och då fick jag betala 600:- i "böter" till dom jag hyr av. Upptäcker dom mig en gång till så kör dom ut mig från garaget. I kontraktet står det att man bara får byta däck inget annat mekande med bilar.

Funka dom innan bytet? Funkar inte i min heller s[…]

Mellanöl. (det var vår en[…]

Den är väl kass? Dags att byta..

De sista åren skippade Volvo "äkta[…]