Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1081696
DayDreamer skrev:
Lucif3r skrev:Ja, det är faktiskt första gången jag åkt dit på trasig lampa. Har beställt LED nu istället, så ska väl vara fasen om dom går sönder någongång igen :P
Tänkt köpa dessa och klämma dit på min http://www.hova.com/skaermblinkerssidob ... .0.3372.1/ sen så sätter jag in en LED-lampa istället för en vanlig glödis
Just make sure the led light it AMBER :P not yellow! =)
#1081755
garinge skrev:
DayDreamer skrev:Hehe och jag som tycker att originalen ser så tråkiga ut :)
woooot :shock: :shock: :shock:
sa mr biltema/original är bäst verkligen det där ? :P
Ja dom är inget snygga det är väl det styggaste på bilen som är original, möjligt att Biltema original är snyggare :P 8)
#1110984
Hm, någon som vet diametern på rörklämman för ändröret? Min har rostat av :P
Hade bara 54mm hemma och den var på tok för liten. :roll:
Rätt fantastiskt att ändröret inte hade rostat fast i avgasröret, det brukar ju vara standard annars.

Förövrigt så går bilen kanon, bättre än någonsin sen kamrem och stift blev bytt :) Och den har läckt ungefär 1mm olja mätt på oljestickan sen kamremsbytet. Som det var innan så hade jag redan fått fyllt på olja säkert 3-4 gånger :lol:
Dock börjar det nog bli dags att se över generatorn, den är rätt ojämn i laddningen tycker jag, allt ifrån 13.8 till 13.3 under drift. Gjorde ju rent alla poler i samband med kamremsbytet, så så enkelt är det tyvärr inte. Men men, den har väl säkert suttit där sen 1997 också :roll:
#1122087
Så, då var mina värdelösa vintersulor monterade... Skulle gjorts redan i måndags egentligen, men planen var att jag skulle få tag på bättre däck igår så då avvaktade jag med monteringen, men han hörde aldrig av sig så... Kan inte vänta längre :roll:

Nåja, måste i vilket fall köpa nya däck nu i november, kan inte skjuta på det längre :|
  • 1
  • 46
  • 47
  • 48
  • 49
  • 50
  • 54

Till och med här börjar det bli lite v&a[…]

Ingen såg det komma när hela huset &au[…]

Söker köpråd - XC90 V8

Gamla xc90is kan bli riktigt dyra att hålla […]

Om du bara vill fixa snabbt. Så polera med[…]