Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Lucif3r
#1165065
Ja, dom där jäkla bakrutetorkarna.... Min körde faktiskt fast sig för inte länge sedan, trots att jag använder den flitigt... Jag hade också tur att motorn osv inte tog skada.

På 945an när jag köpte den var så fastärgad att det gick inte få ut axeln ur genomföringen, så den var jag tvungen att byta hela jäkla mekanismen på :lol:
Användarvisningsbild
av White
#1246998
Jahapp!

Det här med styrleden blev en följetång! Vet inte hur många styrleder vi testat innan vi hittade rätt!
Styrväxeln har alltså någon gång blivit utbytt mot en Camgear från en 740 -88. :P Nu sitter i alla fall
rätt styrled där och bilen väntar bara på en hjulinställning. Jag får passa på att tacka grabbarna på
Bil Bengtsson (Volvo) för allt tålamod och all hjälp! :)
Användarvisningsbild
av frasse4
#1247056
Jaha det var ju lurigt. Men har det inte suttit Camgear på 940 också, jag har det i alla fall på min högerstyrda...
Användarvisningsbild
av frasse4
#1247057
Jaha det var ju lurigt. Men har det inte suttit Camgear på 940 också, jag har det i alla fall på min högerstyrda...
Användarvisningsbild
av White
#1275591
Jahapp!

Motorrummet på denna såg rent ut sagt för jävligt ut! Tänk er allt täckt av ett tjockt lager
sand och damm. Men i dag blev det ändring på det efter en behövlig motorrumstvätt.

I morgon ska jag ta och rekonda hela motorrummet så det blir respektabelt igen. Ni får
hålla tillgodo med en bild på det nytvättat så länge. :)




Bild
  • 1
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 30
Weber 32dir på en b20

Hr inte siffrorna i huvudet men någonstans s[…]

Byta Mätarhus v70 2005

OBD-tuning brukar skicka tillbaka mätarhusen […]

Givare i kylaren hoppar ur

Alla sätt är bra, utom dom dåliga.[…]

Jag har då en v70 från 2001 2,4t med[…]