Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1215951
Stigen skrev:så Sjukt fint 760 du har! :shock:
Tackar!
hakano skrev:Hur fortlöper det med bilen?
Jadu höll på att svetsa rost i vanlig ordning tills jag sålde min 945 jag hade som bruksbil och köpte en 83'as 760 turbodiesel, ganska fusk konverterad så var mycket jobb med att få allt och funka som jag ville ha de samt rostlagning på den oxå så 82'an fick mest stå. sen våren 2015 då jag började vara sugen på jänkebil, så i April de året köptes en gammal Buick och 760in ställdes bort i kalldelen i garaget. sen efter att Buicken vart rostlagad och fick sig luftfjädring och bättre stereo inhandlades en 86'as 765 Turbodiesel i september 2016 som jag spenderade vintern med att få igång och fixa upp lite inför bes. sen nu då vintern är kommen igen så är 765'an parkerad på mekplatsen för lite pyssel. har tänkt ta tag i 82'an igen någon gång. har kapat ut en stor del av ett fräsch golv för att ta bitar ifrån för att få ihop den, men har även fått lite andra planer för den så får se när man orkar dra fram den igen

Bild
82'an som den stått i snart 3år
Bild
Och här har vi nuvarande "projekt" skulle iofs kunna göra en tråd om den ifall de finns intresse för gamla D24or.
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18

Kombi är alltid bra att ha :-) Man vet aldri[…]

Det är inte bara det. Hela D5T5 består […]

Givare i kylaren hoppar ur

Låter som en rimlig orsak, blir väl til[…]

Jag använde domkraft vid byte på min S4[…]