Lucif3r skrev:Fifan, jalusi är inte vanligt nu för tiden. Du måste haft bra tur att hitta ett :shock:Såg en snubbe på blocket som sålde nya men han ska ha 1000:- Lite dyrt men skulle gärna ha det på min 740. är ju kullt -)
Moderator: Moderatorer
Lucif3r skrev:Fifan, jalusi är inte vanligt nu för tiden. Du måste haft bra tur att hitta ett :shock:Såg en snubbe på blocket som sålde nya men han ska ha 1000:- Lite dyrt men skulle gärna ha det på min 740. är ju kullt -)
Nexus skrev:allt är dyrt när det är min andra bil. Krutet läggs på V70 in.Med tanke på att den stått på gräsmatta i drygt 12 år så får man räkna med rost.
Blir mörkrädd när jag ser all rost i denna tråden :-O)
Lucif3r skrev:Verkar inte bli mycket orginalplåt kvar på den där du :roll:Nja men så är de då man ska tjuras och få igång ett rostigt härk
Andis skrev:Jim bra jobbat.Ja de kan man ju fråga sig, speciellt som i de här fallet då den stog på gräsmattan brevid ett garage som var fullt med diverse grejer. hade ju bara varit att röja där inne och ha den där.
Tjitt att den klarat 12 år på gräsmatta. Inte dåligt.
Har aldrig förstått dom som förvarar en bil på en gräsmatta. Om man ändå ska ha bilen ståendes i 12 år varför köper man inte plattor och lägger under den då? Eller asfalterar upp en parkering till bilen. Eller rent av betong.
För man kan ju undra vad dom spar bilen till när man torterar den med fuktig gräsmatta?
Lucif3r skrev:Hm, skulle det inte vara enklare att kapa bort hela golvet på en gång istället för att hålla på fjompa med massa småbitar?Joo men då måste jag ju hitta ett helt fräscht golv oxå, de mesta av golvet är ju faktiskt friskt.
Sen spelar det ju ingen roll hur svetsfogarna ser ut på golvet, det är ju inget som syns iaf så -)