Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1406547
Skulle aldrig sätta på Michelindäck på min kärra, dels för att Michelin själva anser att dom aldrig gör något fel om man nu skulle behöva reklamera däcket. Sen att dom är löjligt dyra är andra anledningen :-) men det är vad jag tycker :P
#1406550
DayDreamer skrev:Skulle aldrig sätta på Michelindäck på min kärra, dels för att Michelin själva anser att dom aldrig gör något fel om man nu skulle behöva reklamera däcket. Sen att dom är löjligt dyra är andra anledningen :-) men det är vad jag tycker :P
Har aldrig haft problem med ett Michelin, så har inte behövt reklamera.

Sedan tycker jag inte dom är dyrare än andra däck i det segmentet.
#1409045
Händer ju inte jättemycket för tillfället, men har lite funderingar angående förarsätet
och sittställningen...




Bild

Bild




Sittkomforten är jäkligt fin som som den är, men har ett litet problem angående
nackstödet. När jag har ryggstödet justerat för bästa komfort når nacken inte riktigt
bak att vila mot nackstödet. Har hittat Sparco kudde att fästa med kardborre som jag
tänkt testa:

https://finess.se/produkt/sparco-extrakudde/
#1413876
Helt rätt om du ska ha den tills den ej går att hålla vid liv längre och tittar du på hyllan kanske du har en helt ny bil fast i delar där? ;-)
  • 1
  • 251
  • 252
  • 253
  • 254
  • 255
  • 275
Passar dessa fälgar

Ja bör passa, yttre fälgkanten hamnar do[…]

Stort tack, erniefågelholk! Det blir till st[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Har beställt via reg.nr. en tidigare gå[…]

Nu hittade en polare till mig en tysk åter[…]