Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av White
#1326859
Då var bakbromsarna bytta! Blev både nya belägg och nya skivor då ena skivan blivit 0,2mm
skev. Det var inte kolven vid det nedslitna belägget som satt fast, den var motstående kolv som
fastnat som berget i innersta läget.Tog lite övertalning att få loss den! :-D

Ni ser på bilderna vilken skillnad det var på ytter och innerbelägget. Ytterbelägget vad det bara
2-3mm kvar på medan innerbelägget där kolven satt inte var slitet ett dugg.




Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av frasse4
#1326863
Bra mekat! Nya ok är ju så billiga att det inte känns lönt att mecka för mycket med de gamla...
Användarvisningsbild
av Micce1980
#1326910
Hade väl framförallt velat ha en bättre garagesomkraft inser jag nu ;-)
Användarvisningsbild
av Lucif3r
#1327038
Kostade på mig en bahco domkraft förra året, skapligt dyr men värd varenda krona :D Nackdelen är väl att den kräver ett hyffsat stort garage för att kunna flytta runt den.
Men blev ju ett skapligt "lyft" från min gamla domkraft alá 200kr som knappt orkade hissa ett hjul åt gången iaf 8-)
Användarvisningsbild
av White
#1327056
Lucif3r skrev:Kostade på mig en bahco domkraft förra året, skapligt dyr men värd varenda krona :D Nackdelen är väl att den kräver ett hyffsat stort garage för att kunna flytta runt den.
Men blev ju ett skapligt "lyft" från min gamla domkraft alá 200kr som knappt orkade hissa ett hjul åt gången iaf 8-)
Ja en bra domkraft är a och o när man håller på med bilar.
  • 1
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • 231
  • 275
Visa din semesterbil(d)

Förra veckan rullade bilen från Sverige[…]

@bem , Vad blir det sen då?

Utsvängda byxor

Slipa med tandkräm. Polera med wax sedan. Det[…]