Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1324207
Läser också men har sällan nåt att kommentera :) Garaget är roligaste delen på forumet tycker jag
#1324258
Det tycker jag, du har väl de överlägset mest lästa tråden på den här delen av forumet!
#1324265
frasse4 skrev:Det tycker jag, du har väl de överlägset mest lästa tråden på den här delen av forumet!
Jo det är ju en del som har läst, vilket är jätteskoj! :-)

Trodde dock inte det var någon direkt som läste längre. Är det ingen som läser så kännde jag att jag inte
hade behövt uppdatera, men det var ju jätteskoj att det är någon i alla fall. :-D
#1326528
Jaha! Kan säga att den sista justeringen på lådan inte lirar med semestertrafiken och tusentals
"turiståkare" på vägen! Lådan håller på och växlar som en rabiessmittad ekorre! :-D

Blev att justera tillbaks den på 0,35mm på tomgång och 51,33mm på fullgas, vilket det sista är
ganska exakt mitt i justerområdet. Aja, lådan har ingen tendens till att slira här heller, så jag
håller mig här där jag hade lådan innan med.




Bild
#1326545
Fick för mig i går att kolla bromsbeläggen, och det var en jäkla tur! Yttre belägget vänster bak
var nästan helt nedslitet, bara ett par mm kvar! Alla andra belägg såg bra ut, så kolven måste
ha satt sig?

Jaja, blev till att beställa nya TarOx belägg då! Men vilket jäkla pris det blivit på dom då!!! Dom
har gått upp från 438kr till 795kr!!! Ingen dålig ökning! :P




Bild
  • 1
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • 275

Det där är bara lurendrejeri. Är sy[…]

Make dating stress-free and enjoyable with the bes[…]

Dåliga lödningar i LSM (ligt switch mod[…]

Volvo v60 2022 plåtskada

Ja men precis, det är ingen färg lä[…]