Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#1241327
Vad gör du med alla dina reservdelar? Har du de prydligt ordnade någonstans eller nedstuvade i en kartong? Är det trygghetsnarkomani att ha grejer liggandes eller har du hunnit få användning av ditt lager något? Raljerande åsido så förstår jag tänket, bara nyfiken på hur det ser ut bakom kulisserna.

Också lite nyfiken på bilen... Startar du den någonting vintertid och drömmer om sommaren, eller är det oljebyte och lägga av minuspolen som gäller när hösten kommer? Har för mig somliga varmkör sina bilar ibland men vet inte riktigt varför, om det nu inte bara är för att få drömma sig bort. Känns som att det isf förtar startögonblicket på våren, lite som godis på en onsdag.
Användarvisningsbild
av White
#1241500
Schmoyoho skrev:Vad gör du med alla dina reservdelar? Har du de prydligt ordnade någonstans eller nedstuvade i en kartong? Är det trygghetsnarkomani att ha grejer liggandes eller har du hunnit få användning av ditt lager något? Raljerande åsido så förstår jag tänket, bara nyfiken på hur det ser ut bakom kulisserna.

Också lite nyfiken på bilen... Startar du den någonting vintertid och drömmer om sommaren, eller är det oljebyte och lägga av minuspolen som gäller när hösten kommer? Har för mig somliga varmkör sina bilar ibland men vet inte riktigt varför, om det nu inte bara är för att få drömma sig bort. Känns som att det isf förtar startögonblicket på våren, lite som godis på en onsdag.
Ja du... Hittills har jag bara samlat på mig för eventuellt framtida bruk Jäkligt nojig, jag vet! :mrgreen:

Händer ett par gånger att jag startar den, och då får den gå varm.

Nej kabelskon får sitt på. Brukar bara underhållsladda när det behövs.
Användarvisningsbild
av frasse4
#1245737
Ordning och reda som vanligt. Blir det några projekt med bilen i år eller är det bara att glida?
  • 1
  • 207
  • 208
  • 209
  • 210
  • 211
  • 275

Yttertemperaturen har stor inverkan hur mång[…]

Bältesvarnare

Det är en 850 från 96.

Haha, ok.. jeg er ikke alene. Her ser jeg at n&osl[…]

12,7 är det i ett fulladat batteri., 12,4 ca,[…]