Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av lilleman
#521654
Tjusig kärra :-)-)
Avundsjukan gör sig påmind :lol:

Mvh/Roger :)
Användarvisningsbild
av cybermunk
#521725
Haha, vissa tanter förstår sig inte på sånt :)
Användarvisningsbild
av Brainy
#522070
Hämtat kärran.

Är mycket imponerad av säljaren.
Vid köpet så fanns det en skada på bakkjolen, men säljaren sa att det där skulle gå att lägga igen så det blev bra. Jag var skeptisk men tänkte att det blir iaf tillräckligt bra.

När vi skulle hämta bilen så visade det sig tyvärr att min magkänsla var rätt, det var tom så illa att jag inte ens kunde se att dom försökt bättra på det.
Min tanke var väl i princip, släng med tygmattor så glömmer vi det där och så låter jag lacka om kjolen när jag köper vinge.
Men jag hann inte ens yppa den tanken förrän han sagt att vi får höras nästa vecka när verkstaden har öppet och boka in en tid för lack, självklart så grejjar jag fram en lånebil som ni får ha under tiden den är inlämnad.
Så dom lackar om hela kjolen utan snack. Mycket imponerande och jag kommer garanterat ha den säljaren i åtanke när jag ska byta bil nästa gång! :D
Denna säljare har fö "varit med mig" i nästan ett år medans jag letat bil, fått dras med flera provkörningar som inte har lett till någon affär och ändå så har han stått ut med mig och varit lika vänlig nästa gång jag kommit in i hallen. Stor tumme upp.

Skadan till vänster om dragkroken är det jag pratar om (det ser lite värre ut i verkligheten, men frun tyckte faktiskt värre om det än jag).
Bild
Användarvisningsbild
av Brainy
#522101
Knepade ihop ett navifäste enligt den här guiden http://www.jagrullar.se/forum/viewtopic ... 56&t=50610 tack för tipset!

Bild

Dock så kan jag bara justera ventilgallret i sidled med den monterad, det var ett minus. Får se om jag låter det vara, i sådana fall måste jag fixa en bättre sladdlösning.

Någon som vet vart jag kan hitta en volvo startbild till tomtom? Känns som det är läge att byta.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 59

Klokt. Ja rensade med ett ut ett mindre växt[…]

Tja, Är väll en enkel fråga egent[…]

XC70 - S80 och XC90 i ett?

Sitter ju backkamera i vilken V70/XC70 som hels[…]

Tack för ett utförligt svar Lennart! S&a[…]