Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#528720
Fick hem den från verkstaden idag, de hade parkerat bilen utomhus så det är lite för mycket pollen på den för att se helt och hållet. Men lacken verkar ha blivit riktigt bra!

Sen har de bytt rem och remspännare efter konstaterat missljud, konstigt då denna var bytt för 2000mil sedan som en del av garantikampanjen volvo körde på dem. Hoppas den nya håller bättre!

Sen så hade inte lyckats hitta något fel på ac'n, dom hade provtryckt systemet och det var som det skulle och dom tyckte även att den kylde som den skulle. Det var även min bestämda uppfattning när jag lämnade in den för att få dieselvärmaren lagad :lol:
Nåja, behöver inte dieselvärmaren förrän i höst. Fick en ny tid om några veckor.

Beställde även ett 12v-uttag till skuffen idag.

/Anders
#528730
Inte för att jag skulle sätta metalmössa på ventilerna på bilen men ändå snygga, ang föregående inlägg vad har du hittat på eftersom det va lackjobb?
#529811
Tomas88 skrev:Nöjd med nya bilen? Hoppas du kan fixa en ny bakgrundsbild till GPSen. :wink:

Får man fråga var du köpte dina ventilhattar?
Jodå, bakgrundsbild har jag redan ligger nersparad. Däremot så gick min gps sönder när den insåg att jag skulle byta bort saabloggan. Usb-porten fungerar inte, jag kan ladda genom den men datorn får ingen kontakt. :(
Så jag kan inte ens uppdatera kartorna :(
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 59
Bruten fjäder framvagn

Bytte också fjädrar på vår […]

Hur var dom andra värdena? Vet du det kan det[…]

Insugningsslangen

Vad är det för grunka som sitter på[…]

Hej Har mycket dåliga torkarblad till str&a[…]