Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#522273
Ska montera 12V, hade dock inte räknat med att behöva ta loss så pass mycket av inredningen http://accessories.volvocars.com/Access ... -1/NOTHING

Vad säger ni som har gjort det, är det läge att köpa nya clips redan från början eller brukar de hålla när man lossar inredningen?

Edit: Sitter med metallclips, ingen risk att de går sönder.

mvh
Anders
#523382
Funderar på vad som är gjort med toningen på kärran.
Syns kanske inte så bra på fotot, men toningen bakom c-stolpen är betydligt mörkare än den på bakdörrarna.
Jag har även letat efter kanter och liknande på bakdörrarna utan att hitta något, så de ser ut att vara tonade redan på fabrik,
sidorutorna i skuffen har jag inte synat så noggrant, men i bakluckan tycker jag mig se att det är en film som sitter. Så jag funderar på om den förre ägaren har valt orginaltoning från fabrik, tyckt att det var för ljust och lagt på en film ovanpå rutorna bakom c-stolpen.
Det syns väldigt bra i starkt ljus, då ser jag knappt in i skuffen men rakt igenom sidodörrarna.

Det är också märkbart mörkare i backspegeln än i den T4 r-design som vi åkte ner till Elmia med i helgen.

Bild
#523467
Man ser skillnad även på foto, i alla fall jag gör det då det ser lite "svart" ut bakom C och mellan B-C Grå/Brunt.
#523631
Kan det inte vara så att en tidigare ägare hade en hund eller annat värmekänsligt och därför tonade extra i "skuffen"?
#523747
KKR skrev:Kan det inte vara så att en tidigare ägare hade en hund eller annat värmekänsligt och därför tonade extra i "skuffen"?
Frun är rejält djurallergisk, inte ens bilar som ozonbehandlats har hon lyckats sitta i. Så jag tror vi kan utesluta det.

Jag funderar på om de bara inte ville ha insyn utan att behöva dra för insynsskyddet.
#523967
Ok. Men det finns ju annat än djur som man vill hålla så lite sol som möjligt på.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 59
Eftermontera bluetooth v70 2012

Tjena. Man kan använda begagnade prylar helt […]

Det är inte så att det räcker med[…]

Vilken motor är det frågan om, bensin e[…]

Storlek på Skivor/bromsar?

Står på oken, men då får d[…]