Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

#529857
Eftersom bilen har stått på verkstad i över en vecka och vädret när jag köpte den var riktigt bra så tvättade jag den faktiskt för första gången idag.

Normalt sett när jag tvättar en begagnatbil för första gången så är det alltid något märke, repa eller någonting sådant som jag missat när jag köpte bilen så jag blir lite småbesviken inombords.
Men nu hittade jag inte ett minsta lilla stenskott i lacken, jag är så väldigt nöjd med det exteriöra skicket på bilen :D
#531288
Försökte en sista gång innan jag skulle plocka ner panelen, insåg att man kunde komma åt underifrån via reservhjulsbaljan med och jag lyckades hitta den fördragna tåten utan att plocka ner panelen.

Bild

Hade hela tiden en hand bakom panelen för att ingen av kablarna skulle komma ivägen, men i ärlighetens namn så hade det inte varit något problem, dom höll sig så snällt vid sidan av.

Bild

Bild
#532319
Nu står den hos Bilia på garantiåtgärd igen. Förhoppningsvis så får de ordning på dieselvärmaren idag.

V70 2,0F som lånebil via Hertz. Lär säga att jag är förvånad över hur slut en växellåda lyckats bli på knappt 5000 mil, påminner mig om varför man aldrig ska köpa en gammal hyrbil :)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 59

Tack. Jag är Norrbagge, Appen funkar inte p[…]

Troligen kommer T6 (laddhybrid) och B4 (bensin) ha[…]

I min V70 -16, så har den blandannat slutat […]

Mellangårdssyskonen