Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Vad gillar ni denna bil ?

Inte i min smak !
3
12%
Den dugen väl !
1
4%
Kunde varit snyggare !
1
4%
Helt OK !
10
38%
Grymt FIN !
11
42%
Användarvisningsbild
av Volvov70
#21080
Hej här har ni vår V70 som är helt fullutrustad inkl.
RTI & TV (TV:en går även att titta på med när man kör ;-) 803:an Stereo med sub, El stol ....mm 8500mil


Bild

Bild

Bild

PS. Nytt slutrör är ditsatt ! 8)
Senast redigerad av 3 Volvov70, redigerad totalt 0 gång.
Användarvisningsbild
av frilins
#21110
Mycket snygg hela bilen men speciellt dessa fälgarna är skitsnygga till v70n!
Och, nej, inga förmaningar om att du har ordnat så att du kan se på TV under tiden du kör, du vet redan vad jag tycker om det...
Användarvisningsbild
av Volvov70
#21129
Tack för omdömmet !

Bilen är Blå met.

JO fälgarna är grymt fina fick dom i sommras efter 5mån väntan men helt klart den väntan ! Dom är av märket TOORA T235 8x17" med däck 225x45

Finns här : http://www.interwheel.se

Och Ang. Tv:en så kollar jag inte när jag kör, Mina barn kollar på den väldigt ofta och det är väldigt bra för det blir MYCKET lungt i bilen,dom som har barn vet att det kan vara jobbigt.
Jag vet nu att jag kommer alltid DVD eller TV i bilen dom som har barn borde skaffa sig nått av detta för barn som är åksjuka så så är detta hjälpmedlet med ;-)

Mvh. ML
[/b]
Användarvisningsbild
av frilins
#21146
Jodå, har 5 barn, men kan dom se bilden om den är fram i bilen, är den inte lite för liten, vore det inte bättre att ha tv skärm där bak?
Användarvisningsbild
av Volvov70
#21186
Jodå hon ser :shock: den rätt ok där bak men de är klart att man vill ha TV/DVD bak med har även en 14" bärbar dator som jag kan placera imellan stolarna som används som DVD.

/Mvh.ML
av jbl
#30086
Hmm ingen bild att skåda här heller :(

Skulle gissa på hybrid batteriet blivit s&au[…]

Bilens inställningar (konton, ID, VIN osv): […]

Kan du ge exempel på funktioner eller anna[…]

V70 motor till 850

Läste precis att de använder olika typer[…]