Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Är denna fin eller bara OK????

Skitbil
1
11%
Någorlunda
Inga röster
0%
Halv fet
4
44%
Hel fet
1
11%
Tok fedt
3
33%
Användarvisningsbild
av Znyper
#9156
Det här var en kul sida, på internettet. För en som tröttnat på ständiga popuprutor från biltema och annat skräp!! Äntligen hittar man en sida med riktiga "originalers" Lika delar leka bäst.. Thats it!! Ännu ballare det här med garaget, så jag tänkte... What the heck, jag lägger in en bild på frugans nya. Ja ny och ny, men den är iaf. ny för henne... Min gamla trotjänare 855 -95 i Black Stone kulör har jag inga bilder på ännu men det kommer... skall bara tvätta den före fotografering. Men håll till godo med denna så länge... Super bra forum förexten Modders!!

Mvh: Znyper/Volvo est leben....

Bild
Senast redigerad av 1 Znyper, redigerad totalt 0 gånger.
Användarvisningsbild
av Znyper
#9379
Här kommer mera bilder på våra Volvisar.....

//Znype

Frugans. :lol:

Bild

Bild

Min Pärla!! Den gamle trotjänarn med strax 28000 mil på mätarn. Är det kvalitet eller ej??!! :shock: 8)

Bild

Bild

Bild
Användarvisningsbild
av Brainy
#9418
Snygga fäljar på v40'n!
Båda ser ut att vara välvårdade!
/Anders
Användarvisningsbild
av Znyper
#9522
Tackar! (Det tycker frugan med.) Volvos Originalfälg producerade av BBS. Crater 7*16 artikelnr. 9192997 Pris: 1705:-/st (Vad skall dom med femman till??)

Frugans är pedantiskt skött. I Min kan man hitta en och annan pommes från BK.. :D !! MEn den är helt ok om man ser det ur nyttosynvinkel och miltal. Den har varit med om hur mkt som helst, samt fraktat så mkt plank och bråte. Så jag nästan har lidit med den.. :wink: Men den bara går och går.. Har börjat törsta lite väl mkt efter olja på sista tiden dock. Men vad jag har fattat så är det en ganska smal sak att åtgärda. "Ventiltätningarna har jag hört" Så vi får väl se hur det blir med det.. Kan ta upp det ngn gång, framöver. Nu börjar det ju att bli väder för sånt oxå. Fast tyvärr går nog huset före i dagsläget.

//Freddan aka Znype
Användarvisningsbild
av Znyper
#9734
Uppdatering V40.... Toning av rutor, genomfördes i veckan. (Bilder kommer) Aj va dyrt, men Oooh vad bra det blev??!!!. Skall in på verksta´n nästkommande vecka för att uppdateras med Larm, F.dator och F.hållare samt urkoppling av passagerar SRS:en. (Samt ngn form av omprogrammering har jag hört) Det blir nOOOg gratis misstänker jag :shock: :idea: Undrar vad det kostar om man lägger ngt trevligt i bagagen??!! Funkar juh i Kungsbacka.... :lol: :lol:

Bilder...

Bild

Bild

Yttertemperaturen har stor inverkan hur mång[…]

Bältesvarnare

Det är en 850 från 96.

Haha, ok.. jeg er ikke alene. Her ser jeg at n&osl[…]

12,7 är det i ett fulladat batteri., 12,4 ca,[…]