Här kan ni medlemmar presentera era bilar med bilder, information etc. Skriv gärna era projekt ni håller på med också! Max en tråd per bil!

Moderator: Moderatorer

Användarvisningsbild
av Ida
#7470
Velkommen til min garasje! Med dette topic håper jeg å lage en ny trend på forumet med at vi kan legge ut hver vår bil og skrive om den/vise bilder. Jeg har andre garasjer på andre forum for mine andre biler, men har enda ikke funnet et garasjeforum for volvoen min.. men jeg prøver meg her, så får det briste eller bære

min volvo er en 1986 360GL med lang rumpe. Den har gått ca 120.000 og har B20motor

her, litt etter innkjøp har den fått sin første ytre vask
Bild

den kostet 3.500 norske kroner da jeg kjøpte den med defekt ledd mellom mellomaksel og... der det går inn til girkassa. Vi byttet hele girkassa og fikk deler fra en gammel 360 vi hadde
Bild
Dette er altså den "nye" girkassa som skulle inn i min volvo


Nå har jeg fått skilter på den og alt er i sin skjønneste orden:) kjempedeilig å kunne kjøre meg selv til skolen:D
Användarvisningsbild
av Ida
#7471
Planer jeg har for bilen når jeg får penger er at jeg hvertfall må ha nye felger!
Stereo savner jeg også, har bare radio/kasett nå..nesten litt flaut :roll:
Pusse litt rust foran og bak under støtfagerne bør jeg også gjøre.. ellers er den veldig fin og nesten rustfri!
av Roffy
#7680
Ah.... for en herlig bil du har :D :D :D :D

bra du fikk ordna med garasjer :-); :-);
Användarvisningsbild
av Ida
#7692
Roffy skrev:Ah.... for en herlig bil du har :D :D :D :D

bra du fikk ordna med garasjer :-); :-);
takktakktakktakk :D den skjemmer meg bort asså; går som ei kule og er såå fin og pålitelig <3

Jepp, meget fornøyd med at jeg endelig fikk garasjene igjennom - håper bare mange fler biter på og starter garasje...! (hørte dere det allesammen?)
Användarvisningsbild
av Ida
#7693
her er et par bilder til:

pen inni og
Bild

og ett til utenifra:
Bild

også er det gamlevolvoen da.. jorde340. Litt skrøpelig og tagga på :twisted:
Bild
Användarvisningsbild
av olafixar
#7696
Ehhhhh......det är tydligen en pedant ägare :lol: för inredningen är ju som ny ju :shock:
Användarvisningsbild
av Brainy
#7699
Webbmaster skrev:Ehhhhh......det är tydligen en pedant ägare :lol: för inredningen är ju som ny ju :shock:
Jo att hålla inredningen sådär fin är banne mig inte lätt!
Den 340 jag har ägdes tidigare av min morfar och det första han gjorde när han köpt bilen var att köpa överdrag till sätena, dessa tog jag av för ett år sedan och jag skulle vilja påstå att den inte är i närheten av den där finheten!
Får se om jag orkar lägga upp ett eget garage idag eller om det får vänta.



/Anders
Användarvisningsbild
av Ida
#7701
kom med garasje daa :D pliiis, hehe..

ja, innredningen er skikkelig fin! Før jeg kjøpte den var den eid av en pensjonert mekaniker som hadde en annen bill som bruksbil og denne som "penbil" :D Han har nok stellt meget pent med den!

'ps: jeg har enda ikke vasket den innvendig, så på bildet har den stått i over et år + blitt kjørt litt med av meg uten å se verre ut :wink:
Användarvisningsbild
av Ida
#9321
ja, i morgen dere - da kommer jeg på besøk! skal til svrige og kjøpe volvo til en kammerat:D en finfin 164 1970 modell.. tilnærmet lik strøken. jeg gleder meg asså!
Användarvisningsbild
av Ida
#10905
nyhetsoppdatering:

* Har vært i Sverige med min kammerat Preben for å kjøpe godvolvo til han:

et meget pent eksemplar av 1970mod Volvo 164 (sorry at jeg tok meg denne friheten, pebb)

Bild

Bild

* Fant to felger med dekk på låven her, som lå igjen etter storebror. Jeg satte på disse som et desperat forsøk på å kule opp bilen min littebitt.. om det funka får være opp til andre å avgjøre:p

Bild

her er brors "nye" pickup med på bildet, en Jeep J20

Bild

*Har også fikset no småplukk som varmeapparat og laget et par nye riper :/
Skal pusse det lille som er av rust og polere og fingjøre lakken litt
B230F motor, lågmilad

Jag håller på att dieselkonvertera en […]

Billigaste lösningen är att ersätta[…]

Kolla trycvärden och temperaturer på en[…]

Nästa elbil från Volvo?

I carup står det att Volvo ska presentera n&[…]